Logo
HomeimgArticoleimgGrădiniţeimgConcursuriimgComunitateimgDesene de coloratimgVideoimgJocuriimgConversaţiiimgTeste
AcasăArticoleIn vacantaPrin... restul lumiiVacanta de vis in SUA
Comentează img Recomandă img
img img img img img

Vacanta de vis in SUA

Articol adăugat de Cristiana Daniela Dragu  Offline la 03 mai 2012*

Descrierea unei vacante e scurt in cateva cuvinte ce poate sa se intample odata in viata unui copil.

Cuvantul" vacanta" este cel mai preferat cuvant rostit de un copil ! Cu totii ne bucuram de vacanta.Ei bine,eu mi-am petrecut pentru prima oara o vacanta de vis in Miami si Orlando,da chiar In America! Din acest punct de vedere e minunat,dar acum insa trebuie sa ma gandesc si la temele lungi care ma asteapta." Bineinteles ca trebuie si teme"-vorba profesoarei de mate'.

Pentru mine vacanta este o perioada mai lunga de recreatie. Incerc sa ma gandesc doar la partile bune ale vacantei si pentru mine, aceasta vacanta,este in majoritatea BUNA.
Pana sa ajung in America, ma asteapta cateva cateva ore de drum cu avionul si multe filtre al serviciilor  de la securitate/emigrari.A fost prima oara cand am fost cu avionul,mancarea a fost destul de buna si cred ca totusi nu ai prea multe de ales la 10000 de metri in aer, mi-e personal mi-a placut desertul de ciocolata si sucurile naturale. Cand m-am asezat in avion,nu m-am gandit niciodata la consecintele grave care s-ar putea intampla,ci doar la vacanta mea care ma astepta ,acolo departe in America.

Cand am ajuns in America,am stiut ca va fi o experienta unica.

Am facut cateva poze in aeroportul din Orlando si apoi obositi ne-am cazat la hotelul Holliday Inn unde am putut sa dormim linistiti dar nerabdatori sa vedem Disney World.
A doua zi dupa ce am mancat si noi "breakfastul" in still american, am plecat spre parcul Disney Land. Cand am intrat ,am putut trai mai multe momente unice si nu stiam unde sa ma mai uit pentru ca eram incojurata de personajele mele preferate din copilarie si un peisaj plin de culori.
Acolo am putut sa ma dau intr-o gramada de roller-coast-uri,am cunoscut foarte multe din personajele Disney,am facut o gramada de poze si multe alte moment care as vrea sa le impart cu voi dar nu cred ca mi-ar ajunge nici 10 pagini sa termin acele momente frumoase.
Pe scurt, o zi unica ,obositoare deoarece a trebuit sa parcurg mai multi kilometri pe jos ca sa vad aceasta lume fantastica,de vis.

Urmatoarea zi am petrecut-o inconjurata de 400 de animale de la gradina Metro ZOO din Miami si pot sa va spun ca toate animalele erau libere fara garduri de protectie dar despartite de un sant de 10 metri latime si vreo 5 metri adancime de turisti curiosi sa le vada-uluitor nu!?
Am putut sa hranesc girafele si pisicile de mare pentru prima oara. Am putut vizita una din cele mai vestite strazi din Miami -Ocean Drive.Am facut o baita in Miami Beach,am mancat in vestitele localuri din Bayside si cred ca am sa devin o depedenta de cumparaturile din mallurile americane care sunt pline de lucruri noi,dar cu reduceri.

In final as putea spune: A fost o experienta unica pe care as dori sa o repet in fiecare an !

* autorul declară că acest articol îi aparţine în totalitate.